Coördinator Niet Planmatig Onderhoud

Coördinator Niet Planmatig Onderhoud

Wil jij werken in het gedreven team met korte lijnen?

In een bedrijf dat focus heeft op het onderhouden en verbeteren van bestaande bouw?

Samen met onze klanten en bewoners het proces van initiatief tot oplevering te organiseren?

Bouwen aan de groei van een team en organisatie? Dan zoeken wij jou!

Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging als Coördinator? Kom werken in ons dynamisch en informeel bedrijf met uiteenlopende opdrachten. Neem de kans om je volop te ontwikkelen en (interne) opleidingen te volgen. Jij krijgt de vrijheid het voortouw te nemen als het gaat om jouw expertise. Zo werk je zelfstandig en in teamverband.

Jouw kennis deel je met collega’s in hetzelfde projectteam, waarin je van a tot z samenwerkt. Dat werkt heel efficiënt en we delen zo laagdrempelig onze kennis met elkaar. Betrokken zijn bij elkaars werk en vooral ook goed communiceren met opdrachtgevers over verwachtingen en doelen vinden wij heel belangrijk.

Dit vind jij boeiend

  • het coördineren van het team van eigen medewerkers en co-makers in de uitvoering van de aan jou en je team  toegewezen opdrachten voor één of meerdere klanten
  • het opstellen van prijsopstellingen voor opdrachten, werkvoorbereiding, planning en aansturing
  • het eerste aanspreekpunt zijn voor de klanten en de co-makers en het onderhouden van de contacten met de klanten ten einde te kunnen inspelen op de specifieke wensen van de klanten
  • het verzorgen van de correcte uitvoering van de werkzaamheden
  • het bewaken van de kwalitatieve resultaten (KPI's) en initieert waar nodig verbeteringen
  • het zorgen voor een tevreden klant!

 Dit heb je in huis

  • je hebt een afgeronde opleiding op minimaal MBO/HBO-niveau en hebt kennis van de onderhoudssector, de processen die hiermee gemoeid zijn en de vakdisciplines die hierbij betrokken zijn
  • je bent een echte organisator met verantwoordelijkheidsgevoel, die graag samenwerkt en een uitstekend communicatief vermogen en een hoge klantgerichtheid heeft
  • je hebt kennis van en inzicht in wettelijke eisen, bouwbesluit en procedures ten aanzien van Arbo en milieuJe beschikt over kennis en vaardigheden met betrekking tot  MS Office - pakket en affiniteit met geautomatiseerde systemen voor het maken van calculaties, planningen, lezen en bewerken van tekeningen en modellen. 

Wat kan je van ons verwachten?

Wij bieden je een afwisselende en uitdagende baan in een gezond en groeiend zelfstandig bedrijf. Je werkt in een collegiale en open cultuur met korte lijnen, een prettige werksfeer en oog voor de persoonlijke ontwikkeling van de medewerkers. Een maandsalaris (conform cao Bouw & Infra) mede afhankelijk van jouw leeftijd en ervaring. Je krijgt naar behoefte (interne) opleidingsmogelijkheden.

Herken jij jezelf in deze functie? Wij gaan graag met je in gesprek over de mogelijkheden! Meer informatie? Neem contact op via 0475-538920 of recruitment@maasvesteberbenbouw.nl

 

Contact
Maasveste Berben Bouw
't Sittert 6, 6077 NN St. Odiliënberg
Postbus 31, 6040 AA Roermond

Vestiging Maastricht
Punterweg 20, 6222 NW Maastricht

Inloggen partnerportaal

Inloggen bewonersportaal
T. 0475 - 53 89 00
Contactformulier »