Klant- en partnerportaal

Klant- en partnerportaal

Innovatie is essentieel om de kwaliteit van onze diensten te verhogen. Hierin zijn we vooruitstrevend. Belangrijk onderdeel hierbij is ons online tool: het klantportaal. Hiermee bereiken we 24/7 transparantie op alle mogelijke vlakken voor alle betrokken partijen.

Onze klanten kunnen inloggen in het klantportaal, bewoners kunnen inloggen in het bewonersportaal. Partners (onderaannemers & co-makers) kunnen inloggen in het partnerportaal. Kopers van woningen kunnen inloggen in het kopersportaal.

Voor wie is het klantportaal?

We stellen een klantportaal beschikbaar voor opdrachtgevers die daarin geïnteresseerd zijn. De toepassing verschilt, conform uw wensen: koppelingen aan uw managementsystemen zijn mogelijk, waarbij meldingen 1 op 1 door worden gezet, maar u kunt ook via een inlogmodule rechtstreeks op ons portaal inloggen. Uiteraard bestaat de mogelijkheid dat uw bewoners/huurders toegang krijgen tot het klantportaal. 

Wat kunt u met het klantportaal?

In het klantportaal zijn de volgende zaken eenduidig en real-time 24/7 inzichtelijk:

  • de status van de werkzaamheden per werkadres;
  • overzicht van uitgebrachte offertes;
  • overzicht van verstrekte opdrachten;
  • overzicht van alle verzoeken van de opdrachtgever en bewoners en de beantwoording hiervan;
  • maandrapportages (specifiek in overleg met de opdrachtgever in te richten);
  • eventuele opmerkingen en/of klachten en de status/afhandeling hiervan.

Wat zijn de voordelen van het klantportaal?

De voordelen van het klantportaal zijn:

  • transparantie: 24/7 is de status inzichtelijk, ook tijdens feestdagen;
  • up-to-date informatie: monteurs (ook van partners) werken ter plaatse, dus real-time de status bij per werkadres op een tablet;
  • goede communicatie: iedereen is op de hoogte van de status van een opdracht en weet waar de actie ligt. Alle informatie is voor alle gemachtigde bedrijven/personen beschikbaar, van foto's tot garantiecertificaten;
  • verbetermechanisme: het klantportaal geeft ons input om patronen in afwijkingen te herkennen. Om afwijkingen in de toekomst te voorkomen passen we verbetermaatregelen toe en passen we indien nodig processen aan. 

Het klantportaal kent veel meer functionaliteiten die van waarde zijn. We komen graag in contact met u om het klantportaal aan u te presenteren. 

Contact
Maasveste Berben Bouw
't Sittert 6, 6077 NN St. Odiliënberg
Postbus 31, 6040 AA Roermond

Vestiging Maastricht
Punterweg 20, 6222 NW Maastricht

Inloggen partnerportaal

Inloggen bewonersportaal
T. 0475 - 53 89 00
Contactformulier »