Service Coördinator Verzekeringen

Service Coördinator Verzekeringen

Wil jij werken in het gedreven team met korte lijnen?

In een bedrijf dat focus heeft op het onderhouden en verbeteren van bestaande bouw?

Samen met onze klanten en bewoners het proces van initiatief tot oplevering te organiseren?

Bouwen aan de groei van een team en organisatie? Dan zoeken we jou!

Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging als Service Coördinator Verzekeringen? Kom werken in ons dynamisch en informeel bedrijf met uiteenlopende opdrachten. Neem de kans om je volop te ontwikkelen en (interne) opleidingen te volgen. Jij krijgt de vrijheid het voortouw te nemen als het gaat om jouw expertise. Zo werk je zelfstandig en in teamverband.

Jouw kennis deel je met collega’s in hetzelfde projectteam, waarin je van a tot z samenwerkt. Dat werkt heel efficiënt en we delen zo laagdrempelig onze kennis met elkaar. Betrokken zijn bij elkaars werk en vooral ook goed communiceren met opdrachtgevers over verwachtingen en doelen vinden wij heel belangrijk.

 Dit vind jij boeiend

  • het zorgdragen voor de complete afhandeling van de aan hem/haar toegewezen opdrachten hetgeen onder andere inhoudt: beoordeling van de claim, opstellen van prijsopstellingen (al dan niet middels standaard modellen), werkvoorbereiding, planning, aansturing alsmede de administratieve en financiële afhandeling. het, na een korte inwerkperiode, zelfstandig uitvoeren van projecten
  • het onderhouden van de contacten met (schade)experts, leveranciers, onder­aanne­mers, opdrachtgevers, etc. en tevens fungeren als accountmanager voor de opdrachtgever(s)
  • het adviseren van de opdrachtgever met betrekking tot de schademelding
  • het coördineren van het team van eigen medewerkers en co-makers in de uitvoering van de opdrachten
  • het bewaken van de financiële- en kwalitatieve resultaten (KPI's) en waar nodig initiëren  van verbeteringen
  • het zorgen voor een tevreden klant! 

Dit heb je in huis

  • je hebt een afgeronde opleiding op minimaal MBO-niveau en  hebt kennis van de bouwsector, de processen die hiermee gemoeid zijn en de vakdisciplines die hierbij betrokken zijn
  • je bent een echte organisator met verantwoordelijkheidsgevoel, die graag samenwerkt en een uitstekend communicatief vermogen en een hoge klantgerichtheid heeft
  • je hebt kennis van en inzicht in wettelijke eisen, bouwbesluit en procedures ten aanzien van Arbo en milieu
  • je beschikt over kennis en vaardigheden met betrekking tot  MS Office - pakket en affiniteit met geautomatiseerde systemen voor het maken van calculaties, planningen, lezen en bewerken van tekeningen en modellen.

Wat kan je van ons verwachten?

Wij bieden je een afwisselende en uitdagende baan in een gezond en groeiend zelfstandig bedrijf. Je werkt in een collegiale en open cultuur met korte lijne, een prettige werksfeer en oog voor de persoonlijke ontwikkeling van de medewerkers. Een maandsalaris (conform cao Bouw & Infra) mede afhankelijk van jouw leeftijd en ervaring. Je krijgt naar behoefte (interne) opleidingsmogelijkheden.

Herken jij jezelf in deze functie? Wij gaan graag met je in gesprek over de mogelijkheden! Meer informatie? Neem contact op via 0475-538920 of recruitment@maasvesteberbenbouw.nl

 

Contact
Maasveste Berben Bouw
't Sittert 6, 6077 NN St. Odiliënberg
Postbus 31, 6040 AA Roermond

Vestiging Maastricht
Punterweg 20, 6222 NW Maastricht

Inloggen partnerportaal

Inloggen bewonersportaal
T. 0475 - 53 89 00
Contactformulier »